1919
Citroën Type A šis automobilis buvo pristatytas 1919 m. ir buvo pirmasis automobilis, kurį pagamino André Citroën kompanija. Citroën Type A buvo kompaktiškas automobilis, kuris žymėjo pradžią kompanijos istorijoje ir padėjo nustatyti jos reputaciją inovacijų srityje. Šio automobilio kaina buvo apie 8 000 frankų, kas šiandienos verte būtų apie 10 000 €

1930 - 1940
Citroën Traction Avant (1934 m): Tai buvo pirmasis masiškai gamintas automobilis su priekiniu varikliu ir priekine pavara, kurį Citroën pristatė. Šio modelio kaina 1934 m. buvo apie 18 000 frankų, kas šiandien įvertinus infliaciją būtų apie 28 000 €

1940 - 1950
Citroen 2CV (1948 m): Šis automobilis, taip pat žinomas kaip „Deux Chevaux“ arba „Duck“, tapo vienu iš garsiausių ir įsimintiniausių Citroën modelių. 2CV buvo puikus pavyzdys funkcionalumo ir paprastumo, kuris tapo simboliu po Antrojo pasaulinio karo. Automobilio kaina 1948 m. buvo apie 185 000 frankų kas šiandien įvertinus infliaciją būtų apie 17 500 €

1950 - 1960
Citroën DS (1955 m): Tai buvo revoliucingas automobilis su išskirtiniu dizainu ir technologinėmis naujovėmis. DS tapo simboliu prancūziškosios prabangos ir inovacijų automobilių srityje. Automobilio kaina 1959 m. buvo apie 2 900 $ atsižvelgiant į infliaciją, šiandien būtų apie 28 000 €

1960 - 1970
Citroën Ami 6 (1961 m): Šis modelis buvo pripažintas dėl savo išskirtinio dizaino, funkcionalumo ir ekonominio važiavimo. Ami 6 buvo populiari alternatyva 2CV ir tapo simboliu prancūziškosios automobilių industrijos. Jo kaina 1961 m. Britanijoje buvo nuo £823, kas šiandien įvertinus infliaciją būtų apie 27 000 €

1970 - 1980
Citroën CX (1974 m): CX buvo pristatytas kaip DS pakeitimas ir tapo sėkmingu modeliu dėl savo modernaus dizaino, patogumo ir technologinių naujovių. Automobilio kaina 1976 m. buvo apie 19 000 Vokietijos markių, šiandien automobilio vertė įvertinus infliaciją būtų apie 64 000 €

1980 - 1990
Citroën BX (1982 m): BX buvo svarbus modelis Citroën istorijoje, dėl savo aerodinaminio dizaino ir pakankamo erdvumo. Tai buvo sėkmingas modelis, kuris palengvino įmonės finansinę padėtį. Jo kaina 1983 m. buvo nuo 8 300 Vokietijos markių kas šiandien įvertinus infliaciją būtų apie 19 000 €

1990 - 2000
Citroën XM (1989 m): XM buvo vidutinio dydžio automobilis, kuris pasižymėjo puikiai suderintu dizainu ir komfortu. Automobilio kaina 1990 metais buvo nuo 23 000 Vokietijos markių, kas šiandien įvertinus infliaciją būtų apie 46 000 €

2000 - 2010
Citroën Xsara Picasso (1999 m): galima apibūdinti kaip erdvų ir praktišką šeimos automobilį, kuris pasižymi komfortišku vairavimu, gausiu bagažo vietos kiekiu bei patogiais keleivių sėdynėmis. Šio automobilio kaina 2000 m. buvo apie 16 250 €
